събота, 11 май 2013 г.

От кутията в шкафа

Както се казва Шми едвам ме нави да участвам в предизвикателството.:))
   Толкова увлекателно е споделила вдъхновението си, че не можах да устоя на желанието  да ви покажа един скъп за мен спомен.
 Той е свързан с моята баба Мария. Като дете тайничко  съжалявах, че не са ме кръстили на нея, въпреки че името, което нося е пълно с история и си го харесвам.
Баба Миче беше един съвсем обикновен човек, не мога да ви разкажа някоя необичайна или героична нейна постъпка, нито пък е  градила страхотна кариера... Но като си помисля за нея, сякаш ме заливат вълни от любов. Толкова много обичаше нас, внуците си, толкова много ни е прегръщала, чела е приказки. Като затворя очи все още мога да чуя  монотонния и глас.
 Не знам как да ви опиша топлотата,която носи мисълта за нея, сякаш още е тук и ме прегръща.
 Но знам, че името Мария не би ме направило по-близка с нея , тя  вече е направила така, че да нося една Мария в сърцето си.
  . Картичката енадписана от баба ми по повод имения ден на дядо ми (още не са били  женени по това време) и от нея сякаш струи любов. Първоначалната асоциация ми беше за птици,кацнали на клонче и потънали в нежност, но нямам такъв печат... Така, че ето какво беше следващото като замисъл:
АТС
    Нежността, обичта имат много образи, много нюанси. А природата е събрала толкова много красота в крехките и изящни пеперудени криле. И преди да ахнете колко съм добра с течните перли, ще уточня, че пеперудата ми е подарък от  kenli  :) Поздравете я  нея.                                                                    


Това е гръбчето. Надписът е правен с любимият ми напоследък шрифт Zeferino Two.

Включвам АТС-то в КПФ 167 "Третия рафт, в ляво - голямата кутия"

11 коментара:

  1. Много красив и мил спомен и прекрасно вдъхновение. Искрено се радвам, че ти е било хубаво да го върнеш и споделиш в нежното си и изящно АТС. Много ми хареса как си събрала всичко на крилете на пеперудата, и, да, тя казва много. Благодаря ти за романтичното участие в моето предизвикателство при Картичкофурии. :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, напълно разбирам любовта, топлотата, с която говориш за своята баба, защото моята е оставила точно такива спомени и у мен. Интерпретацията ти е великолепна и изпълнена с всичката любов, която си съхранила към нея!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна АТС картичка, Ели, и чудесен спомен за един добър човек.

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина прекрасна картичка и много хубава история поднесена по един красив начин, прекрасна е :)

    ОтговорИзтриване
  5. За мен беше огромно удоволствие да прочета историята свързана със снимката, а картчиката, която си сътворила е изящна и много красива:)!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви за коментарите. Те са толкова ценни за мен, че ако има как и тях бих прибрала в кутия :)

    ОтговорИзтриване
  7. Толкова е красиво, нежно и ефирно това АТС! Направо разкошно!

    ОтговорИзтриване
  8. Аз пак забравих какво е АТЦ. Но пък вече знам, че няма общо с ATV и не е "автоматична телефонна централа".
    Каквото и да е - харесва ми. И другото не разбрах - освен ретро изгледа как точно се връзва с по-горната картичка, но пък ми стана толкова мило като прочетох за баба ти... Ти и приживе си говореше с огромна любов за нея.
    Ще съумеем ли да оставим това топло усещане и за нашите наследници?

    П.П. Май ми светна, като прочетох гърба - нещо като визитка беше, нали?

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, Ани, как значи успя да ми зададеш толкова въпроси :)) Ами общото е ретро излъчването, имах друга идея, ама нямам сега печат с птички. Знам откъде да си намеря назаем точно ,каквото ми трябва и скоро ще направя картичка, която да се връзва повече :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да бе, вярно, че повечето изречения завършват с въпросителен знак. Ама само едно е наистина въпросително. Другите са риторични въпроси.
      Ъъъъ... Аз от това с птичките не че разбрах нещо, чак се върнах да видя на първата картичка дали няма някакви пернАти, ама няма. Може би е препратка към двете "гълъбчета"?
      П.П. Пак с въпросителен завърших, но спирам да спамя хубавия ти блог. От картички не разбирам - мога само да кажа "Ау, тази много ми харесва!" или "Тази твърде много ми напомня на всички други из нета." В случая казах, че ми хареса.

      Изтриване
    2. Спами,спамИ, за какво съм го правила този блог, ако не за да чуя мнението на хората ( и конкретно твоето). Влюбените птички имах изнавпредвид, но май следващата интерпретация няма да ти хареса особено ( ако не ме сполети някоя гениална идея) Цунки :)

      Изтриване