вторник, 11 юни 2013 г.

Време е..

Здравейте, приятели!
     Благодаря ви ,че се отбихте при мен и ми поднесохте най-добрите си пожелания.   Благодаря на тези, които откриха нещо, което ги заинтригува в блога и станаха негови последователи. 
  Дойде време да дам обещаната почерпка.  Ето участниците по реда на оставените коментари:
1 Toni   2.Zarat   3. Svetla   4. Danina   5. Sophie   6. Smiles   7. Bo   8. ivkahandmade   9 Ellie 10.Димитър Кючуков   11.bejko   12. Krechi   13.Борислав Георгиев   14 Vania J-K   15.Darina     16. Биляна Казакова    17. Em      18. Vesi       19. Co    20. Kami_bonbona    21. Anelia    22. Alanaa 23. Ivolina     24. Valentina      25.Боряна Йорданова    26. Hristovica    27. Мики    28. Kakichka      29. Кати Цанева    30. Вили  31. Ири    32. Katya Kovacheva    33. Cvete_linna    34. Irina Kirqkova 35. honey_bunny     36. mimimira   37. Габриела Иванова Михалева   38. Росица Катрева             39.Being shMe       40. INA           41. Stefka Kostova

 Random Generator-ът беше така любезен да ми помогне във вземането на решение къде да отиде моята почерпка.



 А тя е за номер 19 - Со. Честито, Со! Пиши ми на email mrselenageorgieva@gmail.com, за да се разберем как и къде да ти я пратя.

1 коментар:

  1. Ех, че ме зарадва. това е вторият път в живота ми когато печеля нещо без да се изиска нищо специално от мен. Много се радвам :) Благодаря!

    ОтговорИзтриване