понеделник, 11 февруари 2013 г.

Pay it forward


Мислех през тази година да пропусна размяната, но не можах да устоя на изкушението да се запиша при Бибси.
Така че сега е мой ред да ви поканя да се запишете за участие. Ако харесвате моите творения, заповядайте :)
За тези, които не знаят правилата: до края на 2013г. аз ще изработя специален подарък на първите пет човека, които коментират този пост. Те пък, от своя страна, също трябва да публикуват такъв пост и до края на 2013 година да изпратят ръчно правено подаръче на записалите се при тях. Успех на всички!

2 коментара:

  1. Най-верният почитател вече е тук. Разбира се, че харесвам творенията ти! И не само аз - днес една колежка още от вратата попита - нямаш ли нещо ново красиво? :) А аз съм си ги наредвила на удобно да ги виждам всичките и им се радвам.
    :-*

    ОтговорИзтриване
  2. Ето ме и мен :)) Зарадва ме много, че се записа при мен и с удоволствие "идвам" и аз при теб :) Само те моля за търпение, защото моите подаръчета ще мога да изработя най-рано след няколко месеца...;)

    ОтговорИзтриване