вторник, 18 октомври 2011 г.

Рождени дни, безгрижни детски игри

В този мрачен и студен ден неочаквано се оказа, че Малчо ми е отпуснал един свободен час (спинка дълбоко под топла завивка) и на мен започнаха да ми минават идеи за публикуване на направеното през последните няколко седмици от мен.
      И тъй като периодът беше пълен с рожденни дни, сътвореното от мен е на тази тематика.
Тук е мястото да отбележа, че идеите не са мои, използвала съм идеи от различни блогове, които са ме вдъхновили.
  Започвам с нещата за нашата приятелка по разходки:
Благодаря на Goldie за страхотната идея.Получи се чудесна изненада.


Това е картичката за рожденния и ден. Идеята е взета от

A Scrapjourney



Следва картичката за рождения ден на приятелчето по легло от родилното отделение:






А това са поканите за нашия рожден ден. Те са по идея на невероятната Гери от Fairy Dreams.






А накрая искам да покажа картичката, която направих за    за 1 октомври:
Вложих всичко , на което съм способна, за да зарадвам притежателката. Наистина беше вълнуващо:)
 

3 коментара:

  1. Ехеее, колко много поводи си имала, за които да създадеш красиви и усмихващи проекти! Справила си се много добре, много ми хареса и текста на поканата. И си донесла с тях много добро настроение и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Miss Emerald, много мили думи. Само да допълня, че текстът е вариация на текст от покана, видяна в блог. Мисля, че беше на Goldie, но не съм съвсем сигурна.:)

    ОтговорИзтриване
  3. О да, от поканите на моето слънце е текста!Чудесно си се справила!Радвам се ,че съм те вдъхновила!

    ОтговорИзтриване